Klachtenprocedure

Hellas Utrecht heeft veel beleidsdocumenten o.a. op het gebied van Veiligheid. Aan deze set documenten is nu de Klachtenprocedure toegevoegd.

De klachtenprocedure is bedoeld voor inhoudelijke klachten. Voorbeelden kunnen zijn de inhoud van een training, financiële klachten, een beslissing van het bestuur, of elk ander “zakelijk” geschil.
Heb je een klacht over hoe je bejegend bent, dan is het protocol sociaal veilige sportomgeving van toepassing. Beide documenten zijn gebundeld en hier te lezen.

Veiligheidsbeleid

Samen streven naar een veilig sportklimaat!

In het Veiligheidsbeleid hebben we vastgelegd wat we hebben geregeld om ervoor te zorgen dat onze leden veilig kunnen sporten. Het motto hierbij is: bezorgd vooraf, en zorgzaam achteraf. 
Naast doelstellingen ten aanzien van sportieve veiligheid en gezondheid, sporttechnische veiligheid en sociale-veiligheid hebben we vastgelegd welke gedrags- en baanregels er zijn voor onze leden en voor de trainers, Verder is de rol van de VertrouwensContactPersonen (VCP) beschreven en hebben we een protocol ongewenst gedrag.

Lees meer

Beleidstukken Hellas

Hellas Utrecht heeft diverse beleidsstukken die voor leden van de vereniging van belang zijn. Hieronder staan de verschillende documenten genoemd, inclusief een korte omschrijving. Het privacybeleid/privacyverklaring is hieronder doorgelinkt.
Wil je een van de andere documenten inzien, log dan in met je persoonlijke account en kijk op de homepage onder de knop "over Hellas".

Lees meer