Trainingstijden baanatletiek

Vanwege de corona maatregelen en de avondklok kunnen alle 18+ leden van Hellas Utrecht individueel of met 2 gebruik maken van Flexblokken (overdag) en Baanatletiek en Loopblokken ('s avonds). Dit zijn de mogelijkheden:

Flexblokken

Dag Tijdstip Locatie
Maandag 16:00 - 17:00u Maarschalkerweerd
Dinsdag 09:00 - 10:00u Maarschalkerweerd
Dinsdag 10:00 - 11:00u Maarschalkerweerd
Woensdag 12:00 - 13:00u Maarschalkerweerd
Woensdag  13:00 - 14:00u Maarschalkerweerd
Donderdag 16:00 - 17:00u Maarschalkerweerd
Vrijdag 17:30 - 18:30 Overvecht
  • Alleen voor afwerken kernprogramma
  • Warming up en cooling down buiten de baan of buitenkant van de baan.
  • Alle leden van Hellas Utrecht kunnen hiervoor inschrijven, dus ook triatleten en recreanten. Het uur wordt gedeeld met leden van U-Track en AV Phoenix.
  • Inschrijven (via persoonlijke pagina) is verplicht.
  • Er is een maximum aantal deelnemers dat kan inschrijven per blok. Is het maximum bereikt, probeer het dan op een andere dag/tijd.

Baanatletiek en Loopblokken:

Dag Tijdstip Locatie
Maandag: baanatletiek en loopblok 19:30 - 20:30u  Amaliapark
Dinsdag: baanatletiek en loopblok 19:00 - 20:00u Maarschalkerweerd
Dinsdag: baanatletiek en loopblok 19:00 - 20:00u Overvecht
Woensdag: baanatletiek en loopblok 18:00 - 19:00u Overvecht
Woensdag: baanatletiek en loopblok 19:00 - 20:00u Overvecht
Donderdag: baanatletiek en loopblok 19:00 - 20:00u Overvecht
Zaterdag: loopblok 09:30 - 10:30u Overvecht
Zaterdag: baanatletiek blok 10:00 - 11:00u Overvecht
  • Alleen voor afwerken kernprogramma (Baanatletiekblok alleen voor sprinters/springers/werpers; Loopblok voor uitvoeren kernprogramma Lopen)
  • Warming up en cooling down buiten de baan of buitenkant van de baan.
  • Inschrijven (via persoonlijke pagina) is verplicht.
  • Er is een maximum aantal deelnemers dat kan inschrijven per blok. Is het maximum bereikt, probeer het dan op een andere dag/tijd.
  • Alle avondblokken duren tot 20.30u. Dan gaat het licht uit en het hek op slot, zodat iedereen, óók de trainer/toezichthouder/sleutelhouder, op tijd thuis kan zijn.

Als je de mogelijkheid hebt om overdag te sporten, maak dan gebruik van de flexblokken, zodat de leden die niet overdag kunnen, ’s avonds een sprintje kunnen trekken, een loopprogramma kunnen afwerken, enz.